Newsletter 03/2006
Newsletter 03/2006
Małgorzata Pieńkowska w promocji Euro Apteki
Agencja reklamowa Advertiva zakończyła prace nad kolejną kampanią reklamową dla sieci aptek „Euro Apteka”. W przygotowanych materiałach wykorzystany został wizerunek aktorki Małgorzaty Pieńkowskiej - znanej widzom z telewizyjnego serialu „M jak Miłość”. Jest to kolejna „celebrity” po Katarzynie Bujakiewicz, Annie Przybylskiej i Małgorzacie Ostrowskiej jakiej wizerunek wykorzystano dla celów promocyjnych klientów agencji. Kampania ma zasięg ogólnopolski, rozpoczęła się we wrześniu 2006 roku i potrwa najbliższe cztery miesiące - do stycznia 2007. W tym czasie plakaty z wizerunkiem aktorki będą zdobić witryny aptek zrzeszonych w sieci „Euro Apteka”.

Nowa kampania wizerunkowa Kupca Poznańskiego
Agencja Advertiva przygotowała nową kampanię wizerunkową Centrum Handlowego Kupiec Poznański, która potrwa od września 2006 do stycznia 2007 roku. Obecna kampania jest kontynuacją strategii Kupca Poznańskiego, który pragnie być postrzegany jako elegancki dom mody. Motywem przewodnim działań reklamowych są wizerunkowe, nastrojowe zdjęcia odzieży połączone z kreatywnym hasłem.

Advertiva zmienia wizerunek Bartka
Agencja Advertiva przygotowała kompleksowo nowy wizerunek produktów Zakładów Mięsnych „Bartek” - wiodącego wielkopolskiego producenta wyrobów mięsnych. Gruntowne zmiany objęły wszystkie wyroby tej marki - ponad 100 produktów. Nowa szata graficzna buduje konsekwentną graficznie linię etykiet i opakowań wyrobów Zakładów Mięsnych Bartek. Obejmuje projekty różnej wielkości, banderole, bizerby oraz ozdobne etykiety ogólnego zastosowania. Kilkadziesiąt produktów zostało wyposażonych w indywidualne projekty, pozostałe korzystają z uniwersalnych layoutów. Zmianie towarzyszył szereg dodatkowych działań wspierających odświeżenie wizerunku marki. W szczególności było to kompleksowe przygotowanie materiałów wsparcia sprzedaży, obszerny katalog, foldery, nowa szata graficzna strony internetowej itp.

Apetto - nowa marka produktów śródziemnomorskich
Przygotowaliśmy opakowania i etykiety nowych produktów śródziemnomorskich, które pojawią się na półce pod nazwą „Apetto”. W pierwszym etapie na półkach sklepowych pojawiły się makarony („spaghetti”, „świderki” i „rurki skośne”) oraz dwie butelki oleju z pestek winogron. Przygotowywane są opakowania kolejnych produktów. Linia „Apetto” to nowa marka na półce, pomyślana jako produkty w średniej cenie, nowoczesne, o wysokich walorach zdrowotnych.

Współpraca ze Szkołą Języków Obcych WESTGATE
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę ze Szkołą Języków Obcych WESTGATE. We wrześniu ruszyła kampania wizerunkowa szkoły, której koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva. Agencja odpowiedzialna była za stworzenie koncepcji oraz wykonanie projektów graficznych, a także produkcję materiałów reklamowych.