Newsletter 03/2006
Newsletter 03/2006

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Nowa kampania wizerunkowa Kupca Poznańskiego

Agencja Advertiva przygotowała nową kampanię wizerunkową Centrum Handlowego Kupiec Poznański, która potrwa od września 2006 do stycznia 2007 roku. Obecna kampania jest kontynuacją strategii Kupca Poznańskiego, który pragnie być postrzegany jako elegancki dom mody. Motywem przewodnim działań reklamowych są wizerunkowe, nastrojowe zdjęcia odzieży połączone z kreatywnym hasłem.
Cała seria składa się z pięciu projektów, po jednym na każdym miesiąc trwania kampanii. Jako pierwszy zaprezententowany zostanie motyw „bluzeczka”, przedstawiający zdjęcie bluzeczki i opatrzony hasłem: „Modna bluzeczka spotka spodnie w wiadomym celu...”.
Dla potrzeb kampanii wykorzystano największe nośniki wielkoformatowe - mega- i billboardy oraz prasę lokalną.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30