Newsletter 03/2006 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Advertiva przygotowała nową kampanię wizerunkową Centrum Handlowego Kupiec Poznański, która potrwa od września 2006 do stycznia 2007 roku. Obecna kampania jest kontynuacją strategii Kupca Poznańskiego, który pragnie być postrzegany jako elegancki dom mody. Motywem przewodnim działań reklamowych są wizerunkowe, nastrojowe zdjęcia odzieży połączone z kreatywnym hasłem. Cała seria składa się z pięciu projektów, po jednym na każdym miesiąc trwania kampanii. Jako pierwszy zaprezententowany zostanie motyw „bluzeczka”, przedstawiający zdjęcie bluzeczki i opatrzony hasłem: „Modna bluzeczka spotka spodnie w wiadomym celu...”. Dla potrzeb kampanii wykorzystano największe nośniki wielkoformatowe - mega- i billboardy oraz prasę lokalną.
|
|
|