Newsletter 03/2006 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva zakończyła prace nad kolejną kampanią reklamową dla sieci aptek „Euro Apteka”. W przygotowanych materiałach wykorzystany został wizerunek aktorki Małgorzaty Pieńkowskiej - znanej widzom z telewizyjnego serialu „M jak Miłość”. Jest to kolejna „celebrity” po Katarzynie Bujakiewicz, Annie Przybylskiej i Małgorzacie Ostrowskiej jakiej wizerunek wykorzystano dla celów promocyjnych klientów agencji. Kampania ma zasięg ogólnopolski, rozpoczęła się we wrześniu 2006 roku i potrwa najbliższe cztery miesiące - do stycznia 2007. W tym czasie plakaty z wizerunkiem aktorki będą zdobić witryny aptek zrzeszonych w sieci „Euro Apteka”. Wizerunek aktorki będzie wykorzystany również na ulotce promocyjnej. Wybór osoby promującej „Euro Aptekę” podyktowany był rolą pielęgniarki w popularnym serialu. Agencja Advertiva odpowiedzialna była za opracowanie koncepcji działań, wykonanie projektów graficznych, copywriting, a także realizację, w tym przeprowadzenie sesji zdjęciowej z Małgorzatą Pieńkowską
|
|
|