Newsletter 03/2006
Newsletter 03/2006

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Małgorzata Pieńkowska w promocji Euro Apteki

Agencja reklamowa Advertiva zakończyła prace nad kolejną kampanią reklamową dla sieci aptek „Euro Apteka”. W przygotowanych materiałach wykorzystany został wizerunek aktorki Małgorzaty Pieńkowskiej - znanej widzom z telewizyjnego serialu „M jak Miłość”. Jest to kolejna „celebrity” po Katarzynie Bujakiewicz, Annie Przybylskiej i Małgorzacie Ostrowskiej jakiej wizerunek wykorzystano dla celów promocyjnych klientów agencji.
Kampania ma zasięg ogólnopolski, rozpoczęła się we wrześniu 2006 roku i potrwa najbliższe cztery miesiące - do stycznia 2007. W tym czasie plakaty z wizerunkiem aktorki będą zdobić witryny aptek zrzeszonych w sieci „Euro Apteka”. Wizerunek aktorki będzie wykorzystany również na ulotce promocyjnej. Wybór osoby promującej „Euro Aptekę” podyktowany był rolą pielęgniarki w popularnym serialu.
Agencja Advertiva odpowiedzialna była za opracowanie koncepcji działań, wykonanie projektów graficznych, copywriting, a także realizację, w tym przeprowadzenie sesji zdjęciowej z Małgorzatą Pieńkowską



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30