Newsletter 03/2006 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Advertiva przygotowała kompleksowo nowy wizerunek produktów Zakładów Mięsnych „Bartek” - wiodącego wielkopolskiego producenta wyrobów mięsnych. Gruntowne zmiany objęły wszystkie wyroby tej marki - ponad 100 produktów. Nowa szata graficzna buduje konsekwentną graficznie linię etykiet i opakowań wyrobów Zakładów Mięsnych Bartek. Obejmuje projekty różnej wielkości, banderole, bizerby oraz ozdobne etykiety ogólnego zastosowania. Kilkadziesiąt produktów zostało wyposażonych w indywidualne projekty, pozostałe korzystają z uniwersalnych layoutów. Zmianie towarzyszył szereg dodatkowych działań wspierających odświeżenie wizerunku marki. W szczególności było to kompleksowe przygotowanie materiałów wsparcia sprzedaży, obszerny katalog, foldery, nowa szata graficzna strony internetowej itp. Na potrzeby nowego wizerunku wykonana została złożona sesja zdjęciowa obejmująca zarówno rozbudowane ozdobne aranżacje i kompozycje stosowane na etykietach, jak i proste zdjęcia produktowe. Projekty zostały przygotowane z myślą o średniej półce cenowej aspirując jakościowo do wyrobów klasy premium. Nowe opakowania cechuje elegancka, zrównoważona kompozycja, której zadaniem jest podkreślenie jakości produktów i nadanie im wiarygodności. Dołożono wszelkich starań aby projekty prezentowały wysoki poziom ogólnej estetyki zachęcający klientów do zakupu. Dzięki temu nowe etykiety prezentują się efektownie mimo ograniczeń narzucanych przez technikę druku fleksograficznego.
|
|
|