Newsletter 03/2006 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę ze Szkołą Języków Obcych WESTGATE. We wrześniu ruszyła kampania wizerunkowa szkoły, której koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva. Agencja odpowiedzialna była za stworzenie koncepcji oraz wykonanie projektów graficznych, a także produkcję materiałów reklamowych. Kampania bazuje na zdjęciach zwierząt wraz z odpowiadającymi im hasłami - na przykład zdjęcie ryby opatrzone hasłem: „Brak Ci słów?”. Zdjęcia zwierząt (ryby, żaby, psa i papugi) w połączeniu z kreatywnymi hasłami dają ciekawy efekt graficzny powodując zwrócenie uwagi odbiorców. W kampanii wykorzystana została reklama prasowa, bannery, citylighty a także reklama w transporcie publicznym (autobusy i tramwaje).
|
|
|