Newsletter 03/2006
Newsletter 03/2006

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Apetto - nowa marka produktów śródziemnomorskich

Przygotowaliśmy opakowania i etykiety nowych produktów śródziemnomorskich, które pojawią się na półce pod nazwą „Apetto”. W pierwszym etapie na półkach sklepowych pojawiły się makarony („spaghetti”, „świderki” i „rurki skośne”) oraz dwie butelki oleju z pestek winogron. Przygotowywane są opakowania kolejnych produktów.
Linia „Apetto” to nowa marka na półce, pomyślana jako produkty w średniej cenie, nowoczesne, o wysokich walorach zdrowotnych. Produkty Apetto produkowane są w krajach śródziemnomorskich, co gwarantuje ich wysoką jakość oraz unikalny smak.
Projekty utrzymane są w zielonym kolorze, kojarzącym się z produktami spożywczymi o wysokich walorach odżywczych, opakowania i etykiety mają prostą, nowoczesną formę. Advertiva odpowiedzialna była za wykonanie zdjęć oraz zaprojektowanie opakowań, nie brała udziału w tworzeniu nazwy Apetto.
Ponadto dla właściciela marki Apetto, firmy Index - Food, prowadzimy szereg innych działań promocyjnych np. przygotowanie rozbudowanego serwisu internetowego, projekty i wykonanie materiałów wsparcia sprzedaży itp.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30