Newsletter 03/2006 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Przygotowaliśmy opakowania i etykiety nowych produktów śródziemnomorskich, które pojawią się na półce pod nazwą „Apetto”. W pierwszym etapie na półkach sklepowych pojawiły się makarony („spaghetti”, „świderki” i „rurki skośne”) oraz dwie butelki oleju z pestek winogron. Przygotowywane są opakowania kolejnych produktów. Linia „Apetto” to nowa marka na półce, pomyślana jako produkty w średniej cenie, nowoczesne, o wysokich walorach zdrowotnych. Produkty Apetto produkowane są w krajach śródziemnomorskich, co gwarantuje ich wysoką jakość oraz unikalny smak. Projekty utrzymane są w zielonym kolorze, kojarzącym się z produktami spożywczymi o wysokich walorach odżywczych, opakowania i etykiety mają prostą, nowoczesną formę. Advertiva odpowiedzialna była za wykonanie zdjęć oraz zaprojektowanie opakowań, nie brała udziału w tworzeniu nazwy Apetto. Ponadto dla właściciela marki Apetto, firmy Index - Food, prowadzimy szereg innych działań promocyjnych np. przygotowanie rozbudowanego serwisu internetowego, projekty i wykonanie materiałów wsparcia sprzedaży itp.
|
|
|