Newsletter 9/2009
Newsletter 9/2009
Dla nich zdobywamy Tanie Leki
Od kilku lat współpracujemy z jednym z największych graczy na rynku aptek. Naszym klientem jest Apteka Medyczna, jedna z obecnie najdynamiczniej rozwijającej się sieci aptek w Polsce. Naszą współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia kompletnego CI firmy gdzie do naszych zadań należało zaprojektowanie logotypu firmy, akcydensów biurowych, projektu wyklejenia samochodów firmowych oraz stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej aptek.





B.P

Advertiva na Kongresie
Agencja reklamowa Advertiva we współpracy z agencją eventową „Dwór Polski” przygotowała kongres z okazji 10-lecia Sieci Sklepów abc. Kongres odbył się w dniu 28 listopada na terenie targów MT Polska w Warszawie. Kongres stanowił wyraz podziękowania za owocną współpracę dla wszystkich właścicieli sklepów należących do Sieci Sklepów abc, która dzięki dynamicznemu rozwojowi jest największą siecią sklepów detalicznych i do końca roku osiągnie liczbę 3400 zrzeszonych sklepów.


R.T & Ł.S

Advertiva z Żywcem tworzą Klub
W czerwcu 2009 r. wystartowaliśmy z nowym programem motywacyjnym – Żywiec Partner Club. Jest to program skierowany do Przedstawicieli Handlowych tradycyjnego kanału dystrybucji Żywiec Trade z zachodniej i północnej części Polski. Program Żywiec Partner Club ma celu zwiększenie motywacji Przedstawicieli Handlowych do sprzedaży produktów z portfolio Grupy Żywiec. Każdy z uczestników Programu otrzymuje indywidualny, miesięczny cel za którego realizację uczestnicy otrzymują korzyści. Do zadań naszej agencji należało, wspólne z Klientem, wypracowanie założeń programowych całego projektu oraz jego wdrożenie.

Ł.S

Advertiva w Klubie Vitalux
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Novartis Poland. Przedmiotem działania jest obsługa Klubu Vitalux Plus. Klub powstał z myślą o osobach, które chcą wiedzieć jak najwięcej o zdrowiu swoich oczu. Podstawowym zadaniem Klubu Vitalux Plus jest informowanie Klubowiczów o tym, jak skutecznie dbać o wzrok, jak się zdrowo odżywiać i jaki tryb życia prowadzić. Klub zrzesza przeszło 6000 uczestników, którzy za przesłanie pustych opakowań po preparacie Vitalux Plus 10, otrzymują darmowe opakowania suplementu.


K.S

Konferencja B2BForum 2009
Na początku listopada w hotelu Andersia w Poznaniu odbyła się kolejna konferencja z cyklu B2BForum. Agencja Advertiva współorganizowała konferencję razem z CentrumB2B przy Katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W spotkaniu wzięło udział 50 menedżerów i specjalistów marketingu i sprzedaży oraz pracowników naukowych z wielu polskich uczelni.





P.W