Newsletter 9/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva we współpracy z agencją eventową „Dwór Polski” przygotowała kongres z okazji 10-lecia Sieci Sklepów abc. Kongres odbył się w dniu 28 listopada na terenie targów MT Polska w Warszawie. Kongres stanowił wyraz podziękowania za owocną współpracę dla wszystkich właścicieli sklepów należących do Sieci Sklepów abc, która dzięki dynamicznemu rozwojowi jest największą siecią sklepów detalicznych i do końca roku osiągnie liczbę 3400 zrzeszonych sklepów. Oprócz 1600 właścicieli sklepów „Po sąsiedzku”, w kongresie wzięli udział przedstawiciele zarządu Grupy Eurocash, do której należy sieć abc, łącznie z prezesem grupy Luisem Amaralem. Podczas kongresu odbyły liczne warsztaty i szkolenia, prezentacje zaproszonych prelegentów a dostawcy z branży FMCG oraz chemiczno – przemysłowej mieli okazję do zaprezentowania nowości rynkowych i wymiany spostrzeżeń z właścicielami sklepów w trakcie odbywających się podczas kongresu targów. Kongresowi towarzyszyła również część artystyczna – gwiazdą wieczoru był zespół PERFECT, do łez rozbawił wszystkich uczestników KABARET MORALNEGO NIEPOKOJU a blasku całemu kongresowi dodawała osoba Martyny Wojciechowskiej. Agencja Advertiva odpowiedzialna była za stworzenie projektów oraz produkcję większości materiałów poligraficznych towarzyszących wydarzeniu jak również za produkcję materiałów audio/video wykorzystywanych podczas kongresu. Agencja oprócz organizacji kongresu opracowała strategię komunikacji 10-lecia marki zarówno dla konsumentów dokonujących zakupów w sklepach sieci abc jak i dla właścicieli sklepów oraz wyprodukowała materiały POS dla wszystkich sklepów należących do sieci.
|
|
|