Newsletter 9/2009
Newsletter 9/2009

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Advertiva z Żywcem tworzą Klub

W czerwcu 2009 r. wystartowaliśmy z nowym programem motywacyjnym – Żywiec Partner Club. Jest to program skierowany do  Przedstawicieli Handlowych tradycyjnego kanału dystrybucji Żywiec Trade z zachodniej i północnej części Polski. Program Żywiec Partner Club ma celu zwiększenie motywacji Przedstawicieli Handlowych do sprzedaży produktów z portfolio Grupy Żywiec. Każdy z uczestników Programu otrzymuje indywidualny, miesięczny cel  za którego realizację uczestnicy otrzymują korzyści.

Do zadań naszej agencji należało, wspólne z Klientem, wypracowanie założeń programowych całego projektu oraz jego wdrożenie. Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wszystkie materiały komunikacyjne programu Żywiec Partner Club, w tym ulotki informacyjne, deklaracje uczestnictwa, przewodniki po programie oraz dedykowane na potrzeby programu karty prepaid Visa Electron.  Aktualnie zajmujemy się kompleksową obsługą obejmującą: zasilanie sytemu danymi sprzedaży, naliczaniem premii, bieżącym kontaktem z uczestnikami oraz wydawaniem korzyści.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30