Newsletter 9/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W czerwcu 2009 r. wystartowaliśmy z nowym programem motywacyjnym – Żywiec Partner Club. Jest to program skierowany do Przedstawicieli Handlowych tradycyjnego kanału dystrybucji Żywiec Trade z zachodniej i północnej części Polski. Program Żywiec Partner Club ma celu zwiększenie motywacji Przedstawicieli Handlowych do sprzedaży produktów z portfolio Grupy Żywiec. Każdy z uczestników Programu otrzymuje indywidualny, miesięczny cel za którego realizację uczestnicy otrzymują korzyści.
Do zadań naszej agencji należało, wspólne z Klientem, wypracowanie założeń programowych całego projektu oraz jego wdrożenie. Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wszystkie materiały komunikacyjne programu Żywiec Partner Club, w tym ulotki informacyjne, deklaracje uczestnictwa, przewodniki po programie oraz dedykowane na potrzeby programu karty prepaid Visa Electron. Aktualnie zajmujemy się kompleksową obsługą obejmującą: zasilanie sytemu danymi sprzedaży, naliczaniem premii, bieżącym kontaktem z uczestnikami oraz wydawaniem korzyści.
|
|
|