Newsletter 9/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Novartis Poland. Przedmiotem działania jest obsługa Klubu Vitalux Plus. Klub powstał z myślą o osobach, które chcą wiedzieć jak najwięcej o zdrowiu swoich oczu. Podstawowym zadaniem Klubu Vitalux Plus jest informowanie Klubowiczów o tym, jak skutecznie dbać o wzrok, jak się zdrowo odżywiać i jaki tryb życia prowadzić. Klub zrzesza przeszło 6000 uczestników, którzy za przesłanie pustych opakowań po preparacie Vitalux Plus 10, otrzymują darmowe opakowania suplementu, oraz drobne upominki. Do zadań agencji należała rewitalizacja logotypu Klubu, przygotowanie projektów graficznych, skład biuletynu dla Klubowiczów, wydawanego co kwartał oraz bieżąca obsługa Klubu. W gestii Agencji leży także przygotowanie projektów graficznych, oraz wysyłka okazjonalnych kartek pocztowych dla Klubowiczów.
|
|
|