|
 |
 |
Adertiva znakomicie oceniona! |
 |
|
|
W aktualnym numerze Media & Marketing Polska znajduje się najważniejszy doroczny raport branżowy „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”. Instytut badawczy Kantar Millward Brown, na zlecenie M&MP, przeprowadził ogólnopolskie badania klienckie, w których uzyskaliśmy najlepsze rezultaty w naszej 12-letniej historii i jedne z najlepszych w całej branży.
|
|
|
|
Po epoce kamienia nastała nowa epoka drewna. Dla CERSANIT S.A. przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kolejną epokę dla programu lojalnościowego Wehikuł Czasu.
|
|
|
 |
 |
Kontynuacja współpracy z Grupą Żywiec |
 |
|
|
Trwająca od 2008r. współpraca agencji Advertiva z Grupą Żywiec nabrała w 2017r. tempa. Po dwóch akcjach promocyjnych wspierających odsprzedaż piw EB i Specjal, przyszła pora na ogólnopolski Program Lojalnościowy skierowany do Dystrybutorów i Przedstawicieli Handlowych.
|
|
|
 |
 |
Advertiva + CommWorld = możliwości bez granic |
 |
|
|
W maju 2017 roku zostaliśmy członkami CommWorld (www.comm-world.com) – międzynarodowej organizacji skupiającej agencje reklamowe zajmujące się komunikacją marketingową. Warto podkreślić, że jesteśmy jedyną firmą z Polski, która została członkiem tej grupy.
|
|
|
|
|