Newsletter 29/2017
Newsletter 29/2017

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Adertiva znakomicie oceniona!

 

W aktualnym numerze Media & Marketing Polska znajduje się najważniejszy doroczny raport branżowy „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”.  Instytut badawczy Kantar Millward Brown, na zlecenie M&MP, przeprowadził ogólnopolskie badania klienckie, w których uzyskaliśmy najlepsze rezultaty w naszej 12-letniej historii i jedne z najlepszych w całej branży.
Zostaliśmy uznani za „jedną z najlepiej ocenianych agencji niezależnych”.  W komentarzu do wyników badań napisano także, że agencja Advertiva „uzyskała rewelacyjne oceny i poprawiła wyniki z ub.r.: zwraca uwagę bardzo dobra ocena długofalowych rozwiązań, digitalu i usług 360 stopni.” We wszystkich kategoriach uzyskaliśmy wyniki lepsze niż średnia dla całej branży.
Nie da się ukryć, że odczuwamy sporą satysfakcję w związku z wynikami ostatniego badania. Tym bardziej, że opierało się ono na opiniach klientów. Kolejny rok planujemy poświęcić na rozwój i umacnianie się w naszych kluczowych obszarach tak, aby w przyszłym roku znaleźć się w raporcie z co najmniej porównywalnym rezultatem.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30