Newsletter 29/2017 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W aktualnym numerze Media & Marketing Polska znajduje się najważniejszy doroczny raport branżowy „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017”. Instytut badawczy Kantar Millward Brown, na zlecenie M&MP, przeprowadził ogólnopolskie badania klienckie, w których uzyskaliśmy najlepsze rezultaty w naszej 12-letniej historii i jedne z najlepszych w całej branży. Zostaliśmy uznani za „jedną z najlepiej ocenianych agencji niezależnych”. W komentarzu do wyników badań napisano także, że agencja Advertiva „uzyskała rewelacyjne oceny i poprawiła wyniki z ub.r.: zwraca uwagę bardzo dobra ocena długofalowych rozwiązań, digitalu i usług 360 stopni.” We wszystkich kategoriach uzyskaliśmy wyniki lepsze niż średnia dla całej branży. Nie da się ukryć, że odczuwamy sporą satysfakcję w związku z wynikami ostatniego badania. Tym bardziej, że opierało się ono na opiniach klientów. Kolejny rok planujemy poświęcić na rozwój i umacnianie się w naszych kluczowych obszarach tak, aby w przyszłym roku znaleźć się w raporcie z co najmniej porównywalnym rezultatem.
|
|
|