Newsletter 29/2017
Newsletter 29/2017

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Czas NA WOOD

Po epoce kamienia nastała nowa epoka drewna. Dla CERSANIT S.A. przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kolejną epokę dla programu lojalnościowego Wehikuł Czasu.
Nowe nagrody, szata graficzna, promocje i akcje specjalne to część z wielu zmian w programie, które czekają na uczestników. Program jest skierowany do sprzedawców i projektantów w sklepach, oferujących sprzedaż asortymentu marek Opoczno i Cersanit. Uczestnicy zachęceni e-mailingiem informującym ruszyli na stronę w celu odkrywania nowej epoki.
Nadzór nad całością projektu sprawował dział Advertiva Loyalty Solutions, który odpowiedzialny był za stworzenie oprawy wizualnej, komunikację oraz stworzenie katalogu nagród, oscylujący w obrębie gadżetów związanych z drewnem, naturą oraz aktywnością na łonie natury, by finalnie realizować zamówienia uczestników programu.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30