Newsletter 29/2017 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Po epoce kamienia nastała nowa epoka drewna. Dla CERSANIT S.A. przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kolejną epokę dla programu lojalnościowego Wehikuł Czasu. Nowe nagrody, szata graficzna, promocje i akcje specjalne to część z wielu zmian w programie, które czekają na uczestników. Program jest skierowany do sprzedawców i projektantów w sklepach, oferujących sprzedaż asortymentu marek Opoczno i Cersanit. Uczestnicy zachęceni e-mailingiem informującym ruszyli na stronę w celu odkrywania nowej epoki. Nadzór nad całością projektu sprawował dział Advertiva Loyalty Solutions, który odpowiedzialny był za stworzenie oprawy wizualnej, komunikację oraz stworzenie katalogu nagród, oscylujący w obrębie gadżetów związanych z drewnem, naturą oraz aktywnością na łonie natury, by finalnie realizować zamówienia uczestników programu.
|
|
|