Newsletter 29/2017 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W maju 2017 roku zostaliśmy członkami CommWorld (www.comm-world.com) – międzynarodowej organizacji skupiającej agencje reklamowe zajmujące się komunikacją marketingową. Warto podkreślić, że jesteśmy jedyną firmą z Polski, która została członkiem tej grupy. Sieć reklamowa którą tworzymy, ma na celu ułatwić prowadzenie kampanii reklamowych poza granicami Polski. Realizujemy coraz więcej zleceń o charakterze międzynarodowym – teraz możemy prowadzić takie działania, opierając się na naszych agencjach partnerskich w poszczególnych krajach. Co oznacza to dla naszej współpracy? Zdecydowanie większe możliwości działania poza granicami Polski. Współpracując z agencjami z poszczególnych krajów możemy: - prowadzić skomplikowane kampanie reklamowe w krajach europejskich - nadzorować, konsultować, tworzyć koncepcje dopasowane do rynków lokalnych - pozyskiwać materiały, dane, know-how z poszczególnych krajów Zapraszamy do współpracy i kierowania zapytań dotyczących działań reklamowych o charakterze międzynarodowym.
|
|
|