Newsletter 29/2017 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Trwająca od 2008r. współpraca agencji Advertiva z Grupą Żywiec nabrała w 2017r. tempa. Po dwóch akcjach promocyjnych wspierających odsprzedaż piw EB i Specjal, przyszła pora na ogólnopolski Program Lojalnościowy skierowany do Dystrybutorów i Przedstawicieli Handlowych. Odpowiadając na potrzeby zmieniającego się rynku i bazując na dotychczasowych doświadczeniach opracowaliśmy koncepcję Programu i tworzymy przypisaną do niego nowoczesną platformę. Planowany start Programu – sierpień 2017r.
|
|
|