Newsletter 16/2013
Newsletter 16/2013
Advertiva dla marki Porsche
Agencja Reklamowa Advertiva zrealizowała ogólnopolską kampanię ATL-ową dla marki Porsche. Działania skupiały się na modelu Panamera i miały na celu zwrócić uwagę Klientów na specjalnie przygotowaną ofertę zakupu samochodu. Wybrane działania kierowane są tylko i wyłącznie do wysokiej klasy biznesmanów, stąd dobór nośników komunikacyjnych został skrupulatnie ograniczony do wyselekcjonowanych miejsc takich jak: strefy biznesowe lotnisk, pola golfowe, wysokiej klasy hotele, prestiżowe galerie handlowe oraz wybrane czasopisma.

Sylwester w Cannes
Przygotowaliśmy konkurs skierowany dla Dystrybutorów produktów firmy Hochland Polska Sp. z o.o., będącej liderem specjalizującym się w produkcji serów na polskim rynku. Marka Hochland to głównie pyszne sery topione, sery żółte oraz kremowe serki kanapkowe. Zadaniem Agencji Advertiva było opracowanie koncepcji mechanizmu akcji, komunikacji, przygotowanie projektów graficznych.

Kolejne realizacje dla Aluprof
W ramach współpracy z największym polskim dytrybutorem systemów aluminiowych dla budownictwa, firmą Aluprof, otrzymaliśmy zadanie związane z opracowaniem nowej koncepcji szaty graficznej materiałów reklamowych oraz zaprojektowaniem poszczególnych materiałów wspierających sprzedaż produktów firmy. Dotychczas zakończone zostałe prace projektowe nad Katalogiem Rozwiązań Indywidualnych, który został opublikowany w sześciu wersjach językowych oraz nad najbardziej prestiżowym Katalogiem Realizacji.

Zadania ściśle tajne
Nowa komórka wywiadowcza wydzielona ze struktur brandu Advertiva Badania Marketingowe. STOP. Wysokiej klasy agncii dokonają inwigilacji każdego miejsca wskazanego przez Klienta. STOP. Opracują ściśle tajny raport podsumowujący jakość obsługi placówek Klienta. STOP. Wskażą co funkcjonuje jak należy i zdemaskują pozycje wymagające poprawy. STOP. Nasza oferta została poszerzona o usługę Mistery Shopper