Newsletter 16/2013 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W ramach współpracy z największym polskim dytrybutorem systemów aluminiowych dla budownictwa, firmą Aluprof, otrzymaliśmy zadanie związane z opracowaniem nowej koncepcji szaty graficznej materiałów reklamowych oraz zaprojektowaniem poszczególnych materiałów wspierających sprzedaż produktów firmy. Dotychczas zakończone zostałe prace projektowe nad Katalogiem Rozwiązań Indywidualnych, który został opublikowany w sześciu wersjach językowych oraz nad najbardziej prestiżowym Katalogiem Realizacji. Na szczególną uwagę zasługuje ostatni materiał, w którym zastosowano wiele zaawansowanych technik poligraficznych, m.in. hot-stamping. Oprócz opracowania projektu graficznego, obróbki i korekty materiału zdjęciowego i składu, odpowiadaliśmy również za produkcję poligraficzną materiałów.
|
|
|