Newsletter 16/2013 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Przygotowaliśmy konkurs skierowany dla Dystrybutorów produktów firmy Hochland Polska Sp. z o.o., będącej liderem specjalizującym się w produkcji serów na polskim rynku. Marka Hochland to głównie pyszne sery topione, sery żółte oraz kremowe serki kanapkowe.
Naszym zadaniem było opracowanie koncepcji mechanizmu akcji, komunikacji, przygotowanie projektów graficznych oraz produkcja Pakietów Startowych dla Dystrybutorów. W ramach współpracy odpowiadaliśmy również za systematyczne rozliczanie akcji i przygotowywanie rankingów Zwycięzców, które komunikowane były Dystrybutorom za pomocą uprzednio przygotowanych e-mailingów graficznych. Ponadto Agencja przygotowała i koordynowała wyjazd do Cannes, który był nagrodą główną w konkursie. Wyjazd z licznymi atrakcjami był wyjątkowy i na pewno na długo pozostanie w pamięci osób, które wzięły w nim udział.
|
|
|