Newsletter 16/2013
Newsletter 16/2013

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Sylwester w Cannes

Przygotowaliśmy konkurs skierowany dla Dystrybutorów produktów firmy Hochland Polska Sp. z o.o., będącej liderem specjalizującym się w produkcji serów na polskim rynku. Marka Hochland to głównie pyszne sery topione, sery żółte oraz kremowe serki kanapkowe.

Naszym zadaniem było opracowanie koncepcji mechanizmu akcji, komunikacji, przygotowanie projektów graficznych oraz produkcja Pakietów Startowych dla Dystrybutorów. W ramach współpracy odpowiadaliśmy również za systematyczne rozliczanie akcji i przygotowywanie rankingów Zwycięzców, które komunikowane były Dystrybutorom za pomocą uprzednio przygotowanych e-mailingów graficznych. Ponadto Agencja przygotowała i koordynowała wyjazd do Cannes, który był nagrodą główną w konkursie. Wyjazd z licznymi atrakcjami był wyjątkowy i na pewno na długo pozostanie w pamięci osób, które wzięły w nim udział.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30