Newsletter 16/2013 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva zrealizowała ogólnopolską kampanię ATL-ową dla marki Porsche. Działania skupiały się na modelu Panamera i miały na celu zwrócić uwagę Klientów na specjalnie przygotowaną ofertę zakupu samochodu. Wybrane działania kierowane są tylko i wyłącznie do wysokiej klasy biznesmanów, stąd dobór nośników komunikacyjnych został skrupulatnie ograniczony do wyselekcjonowanych miejsc takich jak: strefy biznesowe lotnisk, pola golfowe, wysokiej klasy hotele, prestiżowe galerie handlowe oraz wybrane czasopisma. Advertiva zajęła się także przygotowanie materiałów POS do salonów firmowych marki Porsche na terenie kraju. Zadaniem Agencji było stworzenie kreacji, przygotowanie kompletu projektów graficznych, rekomendacja miejsc i nośników na przeprowadzenie kampanii, a także całościowa produkcja materiałów.
|
|
|