Newsletter 13/2011
Newsletter 13/2011
Novo Nordisk nowym klientem Advertivy
Agencja reklamowa Advertiva została wybrana do obsługi ogólnopolskiej kampanii wspierającej świadomość w zakresie problematyki cukrzycowej dla jednej z największych producentów sektora farmaceutycznego – firmy Novo Nordisk. Głównym celem kampanii jest poszerzenie wiedzy społeczeństwa na temat cukrzycy, jej skutków oraz sposobów leczenia. Komunikacja skierowana była zarówno do pacjentów jak i diabetologów. Agencja Advertiva była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej akcji, przygotowanie projektów graficznych oraz produkcję materiałów poligraficznych.

Advertiva realizuje II edycję programu Trzymaj z TUI.
Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i prowadzi II edycję programu partnerskiego dla firmy TUI Poland skierowanego do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday. Akcja promocyjna Trzymaj z TUI składa się z programu punktowego, oraz loterii. W ramach programu punktowego uczestnik może wybierać nagrody z obszernego katalogu. Loteria daje natomiast szansę na wygranie samochodu Peugeot 3008. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi,

Nowy subbrand Advertivy
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, agencja reklamowa Advertiva powołała do życia subbrand „Advertiva badania marketingowe”. W myśl Arystotelowskiej maksymy, iż „prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn” zespół nowego brandu będzie zajmował się analizą i rozwiązywaniem wszelkiego rodzaju problemów badawczych. Na potrzeby projektu nawiązaliśmy współpracę z Katedrą Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, która sprawuje nadzór merytoryczny nad badaniami. W kwietniu 2011 roku nasz zespół przeprowadził badanie na temat: „Preferencje zakupowe klientów na rynku PBS”.

Advertiva dla Volkswagen Bank Polska
Z początkiem kwietnia 2011 r. Volkswagen Bank Polska S.A. we współpracy z Agencją Reklamową Advertiva uruchomił drugą edycję programu partnerskiego Formuła Zysku prowadzonego od stycznia 2010 r. W programie Formuła Zysku biorą udział pracownicy salonów Audi, Volkswagen (samochody osobowe i użytkowe), ŠKODA, Seat i Porsche, którzy uczestniczą w sprzedaży oferty Volkswagen Bank Polska (kredyty), Volkswagen Leasing Polska (leasing) i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy (pełna gama ubezpieczeń samochodowych).