Newsletter 13/2011
Newsletter 13/2011

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Advertiva realizuje II edycję programu Trzymaj z TUI.

Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i prowadzi II edycję programu partnerskiego dla firmy TUI Poland skierowanego do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday. Akcja promocyjna Trzymaj z TUI składa sie z programu punktowego, oraz loterii. W ramach programu punktowego uczestnik może wybierać nagrody z obszernego katalogu. Loteria daje natomiast szansę na wygranie samochodu Peugeot 3008. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30