Newsletter 13/2011 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i prowadzi II edycję programu partnerskiego dla firmy TUI Poland skierowanego do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday. Akcja promocyjna Trzymaj z TUI składa sie z programu punktowego, oraz loterii. W ramach programu punktowego uczestnik może wybierać nagrody z obszernego katalogu. Loteria daje natomiast szansę na wygranie samochodu Peugeot 3008. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem.
|
|
|