Newsletter 13/2011 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva została wybrana do obsługi ogólnopolskiej kampanii wspierającej świadomość w zakresie problematyki cukrzycowej dla jednej z największych producentów sektora farmaceutycznego – firmy Novo Nordisk. Głównym celem kampanii jest poszerzenie wiedzy społeczeństwa na temat cukrzycy, jej skutków oraz sposobów leczenia. Komunikacja skierowana była zarówno do pacjentów jak i diabetologów. Agencja Advertiva była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej akcji, przygotowanie projektów graficznych oraz produkcję materiałów poligraficznych.
|
|
|