Newsletter 12/2011
Newsletter 12/2011
Najnowsza publikacja Wydawnictwa Advertiva!
Współpraca z Katedrą Zarządzania Strategicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zaowocowała kolejną publikacją. W styczniu 2011 ukaże się książka Macieja Brzozowskiego i Tomasza Kopczyńskiego pt. „Zarządzanie projektami i zmianami w przedsiębiorstwie”. Autorzy są adiunktami w Katedrze Zarządzania Strategicznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prowadzą badania w obszarze najnowszych koncepcji i metod zarządzania. Zrealizowali także wiele projektów doradczych z zakresu formułowania strategii rozwoju przedsiębiorstw oraz doskonalenia systemu zarządzania , w tym zarządzania projektami i zarządzania zasobami ludzkimi.

Metro Group
METRO Group z siedzibą w Warszawie współpracuje między innymi z agencją reklamową Advertiva. Do zadań agencji należy obsługa graficzna związana z bieżącymi potrzebami komunikacyjnymi klienta dotyczącymi centrów handlowych M1 w Polsce. Dotychczasowo agencja wykonała kilka kreacji na akcje organizowane w centrach handlowych M1, m.in. „Show Ślubne” w M1 Kraków, „Targowisko Różności” w M1 Łódź czy „1001 drobiazgów” w M1 Czeladź. METRO Group Asset Management jest spółką koncernu METRO Group. METRO Group Asset Management odpowiada za aktywne zarządzanie portfolio nieruchomości w 32 krajach w Europie i Azji, a także za rozwój i budowę obiektów handlowych i zarządzanie centrami handlowymi w 70 lokalizacjach w Niemczech, Polsce i Turcji.

Nowa strona Advertivy
Agencja reklamowa Advertiva odświeżyła swoją stronę internetową. Rewitalizacja objęła zmianę szaty graficznej, uzupełnienie portfolio najważniejszych klientów, zintegrowanie witryny z panelem do zarządzania stroną (CMS) oraz panelem do wysyłki newslettera (Advertiva Mailing Gun). Przebudowana została także warstwa informacyjna strony, usytuowany w centralnym miejscu strony baner animowany zawiera wybrane realizacje Agencji na różnych polach działalności reklamowej.Witryna dostępna jest pod adresem www.advertiva.pl. Zapraszamy także na dedykowane strony poświęcone konkretnym aspektom działalności reklamowej oferowanych przez Grupę Advertiva.

Happy Service dla Kulczyk Tradex
Happy Service to program motywacyjny dla pracowników Partnerów Serwisowych samochodów osobowych i użytkowych marki Volskwagen. Za wykonanie usługi serwisowej oraz sprzedaż części i akcesoriów samochodowych podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody.Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji programu, oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Happy Service, w ramach której zajmuje się komunikacją z uczestnikami oraz prowadzeniem programu. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem.

Race Adventure z Volkswagen Bank Polska
Agencja reklamowa Advertiva jest odpowiedzialna za obsługę komunikacji konkursu „Race Adventure” w ramach programu lojalnościowego Formuła Zysku. Konkurs skierowany jest do zespołów sprzedażowych salonów dealerskich marek koncernu Volkswagen, które rywalizują w trzech kategoriach konkursowych związanych ze sprzedażą produktów Volkswagen Bank Polska, Volkswagen Leasing Polska i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy. Uczestnicy walczą o nagrodę główną, którą jest wspólny wyjazd do Maroka dla zwycięskich zespołów sprzedażowych z danej kategorii. Zadaniem agencji jest obsługa konkursu w zakresie rejestracji zespołów oraz bieżącej komunikacji, równocześnie agencja zajmuje się aktywizacją Uczestników poprzez wysyłkę cyklicznych newsletterów tematycznych ukazujących różne oblicza Maroka.