Newsletter 12/2011
Newsletter 12/2011

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Metro Group

METRO Group z siedzibą w Warszawie współpracuje między innymi z agencją reklamową Advertiva. Do zadań agencji należy obsługa graficzna związana z bieżącymi potrzebami komunikacyjnymi klienta dotyczącymi centrów handlowych M1 w Polsce. Dotychczasowo agencja wykonała kilka kreacji na akcje organizowane w centrach handlowych M1, m.in. „Show Ślubne” w M1 Kraków, „Targowisko Różności” w M1 Łódź czy „1001 drobiazgów” w M1 Czeladź.
METRO Group Asset Management jest spółką koncernu METRO Group. METRO Group Asset Management odpowiada za aktywne zarządzanie portfolio nieruchomości w 32 krajach w Europie i Azji, a także za rozwój i budowę obiektów handlowych i zarządzanie centrami handlowymi w 70 lokalizacjach w Niemczech, Polsce i Turcji. Spółka oferuje również usługi w zakresie zarządzania infrastrukturą i zarządzania technicznego „facility services” w ponad 1700 obiektach komercyjnych, administracyjnych i magazynowych.
METRO Group Asset Management zarządza 14 Centrami Handlowymi w tym 9 centrami M1, Centrum Handlowym Magnolia Park, Centrum Ursynów, Ster, Pasaż Grodzki oraz Galeria Piastów. Dodatkowo obsługuje w zakresie Facility Management 139 obiektów w tym m.in. hale MAKRO Cash & Carry, hipermarkety Real, obiekty Media Markt oraz obiekty biurowe.
metro group



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30