Newsletter 12/2011 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
METRO Group z siedzibą w Warszawie współpracuje między innymi z agencją reklamową Advertiva. Do zadań agencji należy obsługa graficzna związana z bieżącymi potrzebami komunikacyjnymi klienta dotyczącymi centrów handlowych M1 w Polsce. Dotychczasowo agencja wykonała kilka kreacji na akcje organizowane w centrach handlowych M1, m.in. „Show Ślubne” w M1 Kraków, „Targowisko Różności” w M1 Łódź czy „1001 drobiazgów” w M1 Czeladź. METRO Group Asset Management jest spółką koncernu METRO Group. METRO Group Asset Management odpowiada za aktywne zarządzanie portfolio nieruchomości w 32 krajach w Europie i Azji, a także za rozwój i budowę obiektów handlowych i zarządzanie centrami handlowymi w 70 lokalizacjach w Niemczech, Polsce i Turcji. Spółka oferuje również usługi w zakresie zarządzania infrastrukturą i zarządzania technicznego „facility services” w ponad 1700 obiektach komercyjnych, administracyjnych i magazynowych. METRO Group Asset Management zarządza 14 Centrami Handlowymi w tym 9 centrami M1, Centrum Handlowym Magnolia Park, Centrum Ursynów, Ster, Pasaż Grodzki oraz Galeria Piastów. Dodatkowo obsługuje w zakresie Facility Management 139 obiektów w tym m.in. hale MAKRO Cash & Carry, hipermarkety Real, obiekty Media Markt oraz obiekty biurowe. metro group
|
|
|