Newsletter 12/2011 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Happy Service to program motywacyjny dla pracowników Partnerów Serwisowych samochodów osobowych i użytkowych marki Volskwagen. Za wykonanie usługi serwisowej oraz sprzedaż części i akcesoriów samochodowych podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody. Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji programu, oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Happy Service, w ramach której zajmuje się komunikacją z uczestnikami oraz prowadzeniem programu. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem. kkksksksklalalalalalalalalalallalalala
|
|
|