Newsletter 12/2011 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja reklamowa Advertiva jest odpowiedzialna za obsługę komunikacji konkursu „Race Adventure” w ramach programu lojalnościowego Formuła Zysku. Konkurs skierowany jest do zespołów sprzedażowych salonów dealerskich marek koncernu Volkswagen, które rywalizują w trzech kategoriach konkursowych związanych ze sprzedażą produktów Volkswagen Bank Polska, Volkswagen Leasing Polska i Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy. Uczestnicy walczą o nagrodę główną, którą jest wspólny wyjazd do Maroka dla zwycięskich zespołów sprzedażowych z danej kategorii. Zadaniem agencji jest obsługa konkursu w zakresie rejestracji zespołów oraz bieżącej komunikacji, równocześnie agencja zajmuje się aktywizacją Uczestników poprzez wysyłkę cyklicznych newsletterów tematycznych ukazujących różne oblicza Maroka. <br> </br>
|
|
|