Newsletter 07/2009
Newsletter 07/2009
Advertiva w siódmym niebie
Firma Sokpol rozszerzyła swoją ofertę o linię produktów marki Siódme niebo w opakowaniach PET ASEPTIC. Wizerunek nowych produktów kompleksowo opracowała agencja reklamowa ADVERTIVA, wprowadzając nowy logotyp oraz opakowania produktów. Głównym elementem odmienionego znaku graficznego marki nadal jest jej nazwa, która w przypadku nowych produktów przyjmuje postać numeryczną - 7 niebo.




R.T

Niezawodnie z Zelmerem
Advertiva zaprojektowała i przeprowadziła mailing tradycyjny dla firmy ZELMER S.A. Mailing miał na celu poinformowanie potencjalnych klientów instytucjonalnych firmy ZELMER o możliwości bezpośredniego zamawiania produktów tej marki u producenta. Akcja była połączona z wprowadzeniem zmian w dziale sprzedaży B2B.





Ł.S

Cuprum Arena w odcieniach miedzi
Cuprum Arena centrum handlowo-rozrywkowe z Lubina rozpoczęło współpracę z agencją reklamową Advertiva. Do zadań agencji należeć będzie stała, kompleksowa obsługa związana z bieżącymi potrzebami reklamowymi klienta. W pierwszym etapie powstały spoty radiowe, oraz reklamy zewnętrzne na środkach komunikacji miejskiej. Kolejnymi zadaniami dla agencji będzie stworzenie ogłoszeń prasowych, banerów internetowych, oraz billboardów.




M.S

Fujitsu w rytmie reggae
Przygotowaliśmy kolejną edycję ogólnopolskiego programu motywacyjnego „Cyberbonus” dla Fujitsu Technology Solutions. Cyberbonus 2009 to program motywacyjny dla pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., zakupionych wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data oraz TECH Data. Za każdy zakup dokonany i zarejestrowany podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody Nagrodą główną w programie jest wycieczka na Jamajkę.

B.P&K.S

Dołączyliśmy do Xerox Xtra Clubu
Agencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Xerox Polska, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Xerox Xtra Club. Jest to program partnerski, skierowany do przedsiębiorców oraz handlowców, zajmujących się sprzedażą asortymentu biurowego (sprzęt, materiały eksploatacyjne, itp.) marki Xerox, zakupionego wyłącznie bezpośrednio u autoryzowanych dystrybutorów Xerox Polska, na terenie Polski. Celem tego Programu jest motywacja i stworzenie lojalności partnerów handlowych Xerox Polska.

B.P