Newsletter 07/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Przygotowaliśmy kolejną edycję ogólnopolskiego programu motywacyjnego „Cyberbonus” dla Fujitsu Technology Solutions. Cyberbonus 2009 to program motywacyjny dla pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., zakupionych wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data oraz TECH Data. Za każdy zakup dokonany i zarejestrowany podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody Nagrodą główną w programie jest wycieczka na Jamajkę.
Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Cyberbonusa, w ramach której odpowiedzialna jest za komunikację z uczestnikami oraz prowadzenie programu. Wizualna strona programu utrzymana jest w rajskiej stylistyce, daje uczestnikom możliwość rozkoszowania się widokami jamajskich plaż, podwodnego świata oraz tamtejszej flory. Dla uczestników spragnionych wakacyjnych widoków, Agencja przygotowała elektroniczne gadżety na ich komputery. W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem.
|
|
|