Newsletter 07/2009
Newsletter 07/2009

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Fujitsu w rytmie reggae

Przygotowaliśmy kolejną edycję ogólnopolskiego programu motywacyjnego „Cyberbonus” dla Fujitsu Technology Solutions.
Cyberbonus 2009 to program motywacyjny dla pracowników firm zajmujących się sprzedażą produktów Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., zakupionych wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data oraz TECH Data.
Za każdy zakup dokonany i zarejestrowany podczas trwania Programu, uczestnicy otrzymują punkty, które następnie mogą wymieniać na nagrody
Nagrodą główną w programie jest wycieczka na Jamajkę.

Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Cyberbonusa, w ramach której odpowiedzialna jest za komunikację z uczestnikami oraz prowadzenie programu.
Wizualna strona programu utrzymana jest w rajskiej stylistyce, daje uczestnikom możliwość rozkoszowania się widokami jamajskich plaż, podwodnego świata oraz tamtejszej flory.
Dla uczestników spragnionych wakacyjnych widoków, Agencja przygotowała elektroniczne gadżety na ich komputery.
W celu usprawnienia zarządzania programem, Advertiva wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie przedsięwzięciem.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30