Newsletter 07/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Advertiva zaprojektowała i przeprowadziła mailing tradycyjny dla firmy ZELMER S.A. Mailing miał na celu poinformowanie potencjalnych klientów instytucjonalnych firmy ZELMER o możliwości bezpośredniego zamawiania produktów tej marki u producenta. Akcja była połączona z wprowadzeniem zmian w dziale sprzedaży B2B.
Zadaniem naszej agencji było zaprojektowanie i copywriting ulotki informacyjnej wraz z kopertą, a następnie kompleksowy fulfillment. Ulotka i koperta wpisywały się w stylistykę nowych katalogów produktowych Klienta, tworząc razem jeden atrakcyjny materiał komunikacyjny wysyłany za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wysyłka mailingu objęła ponad 5000 firm i instytucji z całej Polski.
|
|
|