Newsletter 07/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Xerox Polska, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Xerox Xtra Club. Jest to program partnerski, skierowany do przedsiębiorców oraz handlowców, zajmujących się sprzedażą asortymentu biurowego (sprzęt, materiały eksploatacyjne, itp.) marki Xerox, zakupionego wyłącznie bezpośrednio u autoryzowanych dystrybutorów Xerox Polska, na terenie Polski. Celem tego Programu jest motywacja i stworzenie lojalności partnerów handlowych Xerox Polska. Uczestnicy, w zamian za zarejestrowaną sprzedaż produktów, zbierają punkty które to mogą wymienić na nagrody rzeczowe. Nagrodą główną w Xtra Clubie jest wspaniała wycieczka dla najlepszych Partnerów – bez limitu miejsc, lecz dla wszystkich, którzy osiągną próg 500 punktów.
|
|
|