Newsletter 07/2009 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Firma Sokpol rozszerzyła swoją ofertę o linię produktów marki Siódme niebo w opakowaniach PET ASEPTIC. Wizerunek nowych produktów kompleksowo opracowała agencja reklamowa ADVERTIVA, wprowadzając nowy logotyp oraz opakowania produktów. Głównym elementem odmienionego znaku graficznego marki nadal jest jej nazwa, która w przypadku nowych produktów przyjmuje postać numeryczną - 7 niebo.
Zmiana logotypu Siódmego nieba związana jest przede wszystkim z strategią komunikacyjną. Nowy logotyp jest bardziej czytelny i kojarzony z dbałością o zdrowie a żywa kolorystyka opakowań dodatkowo podkreśla, że napoje produkowane tylko z naturalnych zagęszczonych soków owoców.
|
|
|