Newsletter 06/2008
Newsletter 06/2008
Advertiva dla marki Volkswagen Samochody Użytkowe
Zrealizowaliśmy program partnerski dla firmy Kulczyk Tradex skierowany do dealerów oferujących samochody użytkowe Volkswagen. Byliśmy odpowiedzialni za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącą obsługę - prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. ...

Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers
Rozpoczęliśmy współpracę z Fujitsu Siemens Computers, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus. Jest to program motywacyjny, który skierowany jest do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers, zakupionego wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data i Tech Data...

Advertiva z Żywcem
W lipcu 2008 r. wystartowaliśmy z nowym programem motywacyjnym - Punkty z Żywca. Jest to program skierowany do Przedstawicieli Handlowych tradycyj- nego kanału dystrybucji Żywiec Trade z północno-zachodniej części Polski. Program Punkty z Żywca ma celu zwiększenie motywacji Przedstawicieli Handlowych do sprzedaży produktów z portfolio Grupy Żywiec oraz zwiększenie ich aktywności w innych działaniach promocyjnych i merchandisingowych realizowanych przez Żywiec Trade. Uczestnicy Programu za realizację sprzedaży oraz innych wyznaczonych zadań zdobywają "Punkty z Żywca"...

Złota Rybka spełnia życzenia dla Herlitz
Kompleksowo przygotowaliśmy program motywacyjny dla firmy Herlitz Sp. z o. o. pod nazwą Program Partnerski Herlitz "Złota Rybka". Kreacja promocji koncentruje się na lekkim, dowcipnym motywie Złotej Rybki, która spełnia życzenia uczestników. Mechanizm programu został oparty na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych łączących system księgowy Herlitz z oprogramowaniem przyznającym korzyści. System pozwala na elastyczne modyfikowanie promocji i dodawanie kolejnych elementów do zasad programu w trakcie jego trwania. Przedsięwzięcie jest skierowana do kilkuset najbardziej znaczących odbiorców hurtowych.