Newsletter 06/2008 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Kompleksowo przygotowaliśmy program motywacyjny dla firmy Herlitz Sp. z o. o. pod nazwą Program Partnerski Herlitz "Złota Rybka". Kreacja promocji koncentruje się na lekkim, dowcipnym motywie Złotej Rybki, która spełnia życzenia uczestników. Mechanizm programu został oparty na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych łączących system księgowy Herlitz z oprogramowaniem przyznającym korzyści. System pozwala na elastyczne modyfikowanie promocji i dodawanie kolejnych elementów do zasad programu w trakcie jego trwania. Przedsięwzięcie jest skierowana do kilkuset najbardziej znaczących odbiorców hurtowych. Nośnikami promocji są w dużej części materiały drukowane wchodzące w skład pakietu startowego, jednak największą rolę odgrywa komunikacja elektroniczna w szczególności strona www, e-mailing i komunikacja przez SMS. Naszym zadaniem było zarówno stworzenie koncepcji oraz przygotowanie systemu, jak i bieżąca obsługa programu, a także zakup i wydanie nagród uczestnikom. Program "Złota Rybka" to kolejne, realizowane przez nas przedsięwzięcie tego typu. Rozwiązanie bazuje na autorskim oprogramowaniu usprawniającym zarządzanie programem lojalnościowym, pozwala na sprawdzenie stanu punktów oraz zamówienie nagrody poprzez stronę www. Firma Herlitz jest światowym liderem w produkcji artykułów papierniczych i piśmienniczych. Działa na całym świecie od ponad 100 lat. Program partnerski "Złota Rybka" jest pierwszą tego typu formą promocji stosowana przez polski oddział Herlitz PBS AG.
|
|
|