Newsletter 06/2008 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
W lipcu 2008 r. wystartowaliśmy z nowym programem motywacyjnym - Punkty z Żywca. Jest to program skierowany do Przedstawicieli Handlowych tradycyjnego kanału dystrybucji Żywiec Trade z północno-zachodniej części Polski. Program Punkty z Żywca ma celu zwiększenie motywacji Przedstawicieli Handlowych do sprzedaży produktów z portfolio Grupy Żywiec oraz zwiększenie ich aktywności w innych działaniach promocyjnych i merchandisingowych realizowanych przez Żywiec Trade. Uczestnicy Programu za realizację sprzedaży oraz innych wyznaczonych zadań zdobywają "Punkty z Żywca", które mogą wymieniać na nagrody pieniężne i rzeczowe. Do zadań naszej agencji należało, wspólne z Klientem, wypracowanie założeń programowych całego projektu oraz jego wdrożenie. Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy wszystkie materiały komunikacyjne Programu Punkty z Żywca, w tym ulotki informacyjne, deklaracje uczestnictwa, katalogi nagród oraz dedykowane na potrzeby programu karty prepaid Visa Electron. Aktualnie zajmujemy się kompleksową obsługą obejmującą: zasilanie sytemu danymi sprzedaży, naliczaniem punktów, bieżącym kontaktem z uczestnikami, doładowywaniem środkami pieniężnymi kart prepaid oraz zakupem i wysyłką nagród rzeczowych. Komunikacja z uczestnikami Programu odbywa się poprzez specjalnie w tym celu przygotowany serwis internetowy oraz comiesięczne akcje SMSowe... Powodzenie programu w regionie północno-zachodnim, wpłynęło na poszerzenie akcji na kolejny obszar dystrybucji Żywiec Trade. Od listopada 2008 r. Punkty z Żywca ruszają w Regionie Południowo-Wschodnim obejmującym województwa: małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie.
|
|
|