Newsletter 06/2008 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Zrealizowaliśmy program partnerski dla firmy Kulczyk Tradex skierowany do dealerów oferujących samochody użytkowe Volkswagen. Byliśmy odpowiedzialni za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącą obsługę - prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. W celu usprawnienia zarządzania programem, wykorzystaliśmy autorskie oprogramowanie pozwalające na wygodne administrowanie całym przedsięwzięciem. Grafika przygotowanych materiałów nawiązuje do motoryzacji. Inicjacja For Motion została poprzedzona działaniami Teserowymi, w ramach których uczestnicy otrzymywali liczne materiały informacyjne.
|
|
|