|
 |
 |
Pierwsze miejsce w rankingu Home&Market |
 |
|
|
Z przyjemnością informujemy, iż Agencja Reklamowa Advertiva zajęła pierwsze miejsce w Klienckim Rankingu Agencji Reklamowych ogłoszonym przez Magazyn Ekonomiczny Home & Market. Klienci uznali, że wśród agencji niesieciowych Advertiva najlepiej potrafi dostosować się do potrzeb, rozumie swoich klientów, działa efektywnie, dotrzymuje terminów oraz szybko reaguje na zmiany....
|
|
|
 |
 |
Kampania wizerunkowa dla Galerii SFERA |
 |
|
|
Agencja Advertiva i Galeria SFERA zakończyła realizację kampanii wizerunkowej 2006/2007. W kampanii wykorzystano zdjęcia o charakterze "fashion". Koncepcja billboardów zakłada, że strój modelki oraz tło są zbliżone, co daje oryginalny efekt graficzny i przyciąga uwagę przechodniów. Warto dodać, że jest to kolejna kampania wizerunkowa realizowana przez agencję Advertiva.
Oprócz przygotowania projektów dla kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy również materiały graficzne na imprezy o charakterze cyklicznym, które odbywają się w SFERZE. Koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva, która odpowiedzialna była także za wykonanie projektów graficznych i copywriting zarówno dla kampanii wizerunkowej jak i imprez okazjonalnych....
|
|
|
 |
 |
Program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci Eurocash SA |
 |
|
|
Advertiva przygotowała i wdrożyła program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci hurtowni Eurocash. Zadaniem agencji było przygotowanie kreacji, produkcja materiałów i ich wysyłka. Agencja była także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie infolinii oraz zakup i wysyłkę nagród.
Program prowadzony był pod nazwą "Elektryzujący Klub Eurocash" natomiast system rabatowy pod hasłem "Uwaga! Wysokie Rabaty". Obie promocje objęły łącznie wszystkich zarejestrowanych klientów sieci Eurocash i miały ogólnopolski charakter.
W ramach inicjacji promocji zaprojektowano oraz wyprodukowano karty plastikowe, katalog nagród, mailing oraz liczne materiały POS które umieszczone zostały w hurtowniach Eurocash...
|
|
|
|
Pod nazwą "Sprawdź ile dopłacimy Ci, żebyś to zrobił" prowadzona jest ogólnopolska promocja konsumencka dla marki Podłogówka.pl należąca do AED Polska. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży zestawów Podłogówki.pl.
Produkt Podłogówka.pl jest gotowym zestawem do montażu ogrzewania podłogowego. Zestawy kierowane są do grupy instalatorów. Oprawa graficzna promocji została przygotowana z uwzględnieniem specyfiki odbiorcy docelowego a jej mechanizm opiera się na elementach istotnych dla instalatorów...
|
|
|
 |
 |
Opakowania dla Monini i Biedronki |
 |
|
|
Opakowania dla Monini i Biedronki
W ramach współpracy z firmą Jeronimo Martins, przygotowaliśmy kolejne opakowanie dla sklepów "Biedronka".
Opakowanie "włoszczyzna" zachowuje elementy layoutu wykorzystane przy "cebuli", "marchwii" i "ziemniakach". Głównym elementem graficznym jest zestawienie zdjęcia produktu oraz zdjęcia krajobrazowego, rozdzielonych napisem WŁOSZCZYZNA. Projekt charakteryzuje się elegancją i prostotą...
|
|
|
|
|