Newsletter 04/2007
Newsletter 04/2007
Pierwsze miejsce w rankingu Home&Market
Z przyjemnością informujemy, iż Agencja Reklamowa Advertiva zajęła pierwsze miejsce w Klienckim Rankingu Agencji Reklamowych ogłoszonym przez Magazyn Ekonomiczny Home & Market. Klienci uznali, że wśród agencji niesieciowych Advertiva najlepiej potrafi dostosować się do potrzeb, rozumie swoich klientów, działa efektywnie, dotrzymuje terminów oraz szybko reaguje na zmiany....

Kampania wizerunkowa dla Galerii SFERA
Agencja Advertiva i Galeria SFERA zakończyła realizację kampanii wizerunkowej 2006/2007. W kampanii wykorzystano zdjęcia o charakterze "fashion". Koncepcja billboardów zakłada, że strój modelki oraz tło są zbliżone, co daje oryginalny efekt graficzny i przyciąga uwagę przechodniów. Warto dodać, że jest to kolejna kampania wizerunkowa realizowana przez agencję Advertiva. Oprócz przygotowania projektów dla kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy również materiały graficzne na imprezy o charakterze cyklicznym, które odbywają się w SFERZE. Koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva, która odpowiedzialna była także za wykonanie projektów graficznych i copywriting zarówno dla kampanii wizerunkowej jak i imprez okazjonalnych....

Program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci Eurocash SA
Advertiva przygotowała i wdrożyła program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci hurtowni Eurocash. Zadaniem agencji było przygotowanie kreacji, produkcja materiałów i ich wysyłka. Agencja była także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie infolinii oraz zakup i wysyłkę nagród. Program prowadzony był pod nazwą "Elektryzujący Klub Eurocash" natomiast system rabatowy pod hasłem "Uwaga! Wysokie Rabaty". Obie promocje objęły łącznie wszystkich zarejestrowanych klientów sieci Eurocash i miały ogólnopolski charakter. W ramach inicjacji promocji zaprojektowano oraz wyprodukowano karty plastikowe, katalog nagród, mailing oraz liczne materiały POS które umieszczone zostały w hurtowniach Eurocash...

AED - promocja sprzedaży
Pod nazwą "Sprawdź ile dopłacimy Ci, żebyś to zrobił" prowadzona jest ogólnopolska promocja konsumencka dla marki Podłogówka.pl należąca do AED Polska. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży zestawów Podłogówki.pl. Produkt Podłogówka.pl jest gotowym zestawem do montażu ogrzewania podłogowego. Zestawy kierowane są do grupy instalatorów. Oprawa graficzna promocji została przygotowana z uwzględnieniem specyfiki odbiorcy docelowego a jej mechanizm opiera się na elementach istotnych dla instalatorów...

Opakowania dla Monini i Biedronki
Opakowania dla Monini i Biedronki W ramach współpracy z firmą Jeronimo Martins, przygotowaliśmy kolejne opakowanie dla sklepów "Biedronka". Opakowanie "włoszczyzna" zachowuje elementy layoutu wykorzystane przy "cebuli", "marchwii" i "ziemniakach". Głównym elementem graficznym jest zestawienie zdjęcia produktu oraz zdjęcia krajobrazowego, rozdzielonych napisem WŁOSZCZYZNA. Projekt charakteryzuje się elegancją i prostotą...