Newsletter 04/2007
Newsletter 04/2007

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Opakowania dla Monini i Biedronki

Biedronka

W ramach współpracy z firmą Jeronimo Martins, przygotowaliśmy kolejne opakowanie dla sklepów "Biedronka".
Opakowanie "włoszczyzna" zachowuje elementy layoutu wykorzystane przy "cebuli", "marchwii" i "ziemniakach". Głównym elementem graficznym jest zestawienie zdjęcia produktu oraz zdjęcia krajobrazowego, rozdzielonych napisem WŁOSZCZYZNA. Projekt charakteryzuje się elegancją i prostotą.

Monini

Naszym zadaniem było stworzenie ekskluzywnego opakowania na oliwę wysokiej klasy dla firmy Monini (Monini Gran Fruttato).
Ideą opakowania było stworzenie wizerunku produktu wyjątkowego, odpowiedniego na prezent dla osób hobbystycznie zajmujących się kulinariami. Projekt nawiązuje estetyką do kartoników luksusowych alkoholi, ma symbolizować wysoką jakość, unikatowy smak będący efektem osobistego wkładu właściciela firmy Monini w dobór składników. Produkcja opakowania była sporym wyzwaniem technologicznym. Wykorzystane zostały wykrojniki, folia matt, lakier UV, opakowanie zostało ozdobione stickerem z folii metalizującej.
Projekt i produkcja kartonika Monini Gran Fruttato, to kolejny projekt "exportowy" Advertivy.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30