Newsletter 04/2007 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Biedronka
W ramach współpracy z firmą Jeronimo Martins, przygotowaliśmy kolejne opakowanie dla sklepów "Biedronka". Opakowanie "włoszczyzna" zachowuje elementy layoutu wykorzystane przy "cebuli", "marchwii" i "ziemniakach". Głównym elementem graficznym jest zestawienie zdjęcia produktu oraz zdjęcia krajobrazowego, rozdzielonych napisem WŁOSZCZYZNA. Projekt charakteryzuje się elegancją i prostotą.
Monini
Naszym zadaniem było stworzenie ekskluzywnego opakowania na oliwę wysokiej klasy dla firmy Monini (Monini Gran Fruttato). Ideą opakowania było stworzenie wizerunku produktu wyjątkowego, odpowiedniego na prezent dla osób hobbystycznie zajmujących się kulinariami. Projekt nawiązuje estetyką do kartoników luksusowych alkoholi, ma symbolizować wysoką jakość, unikatowy smak będący efektem osobistego wkładu właściciela firmy Monini w dobór składników. Produkcja opakowania była sporym wyzwaniem technologicznym. Wykorzystane zostały wykrojniki, folia matt, lakier UV, opakowanie zostało ozdobione stickerem z folii metalizującej. Projekt i produkcja kartonika Monini Gran Fruttato, to kolejny projekt "exportowy" Advertivy.
|
|
|