Newsletter 04/2007
Newsletter 04/2007

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Kampania wizerunkowa dla Galerii SFERA

Agencja Advertiva i Galeria SFERA zakończyła realizację kampanii wizerunkowej 2006/2007. W kampanii wykorzystano zdjęcia o charakterze "fashion". Koncepcja billboardów zakłada, że strój modelki oraz tło są zbliżone, co daje oryginalny efekt graficzny i przyciąga uwagę przechodniów. Warto dodać, że jest to kolejna kampania wizerunkowa realizowana przez agencję Advertiva.
Oprócz przygotowania projektów dla kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy również materiały graficzne na imprezy o charakterze cyklicznym, które odbywają się w SFERZE. Koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva, która odpowiedzialna była także za wykonanie projektów graficznych i copywriting zarówno dla kampanii wizerunkowej jak i imprez okazjonalnych.
Do celów reklamowych wykorzystano narzędzia ATL w postaci outdooru oraz reklamy radiowej i prasowej, narzędzia BTL: plakaty i banery wewnątrz Galerii. Dzięki takim narzędziom kampania dociera do dotychczasowych klientów Sfery, utrwalając jej wizerunek oraz pozyskuje nowych. Potencjalni i obecni klienci będą kojarzyli markę Sfera z nowoczesnym centrum handlowym, w którym mogą zrobić zakupy w markowych sklepach, ale także jako miejsce prestiżowe, eleganckie i nowoczesne, pełne imprez kulturalnych. Podjęte działania kampanii swym zasięgiem obejmują Bielsko-Białą i okolice.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30