Newsletter 04/2007 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Advertiva i Galeria SFERA zakończyła realizację kampanii wizerunkowej 2006/2007. W kampanii wykorzystano zdjęcia o charakterze "fashion". Koncepcja billboardów zakłada, że strój modelki oraz tło są zbliżone, co daje oryginalny efekt graficzny i przyciąga uwagę przechodniów. Warto dodać, że jest to kolejna kampania wizerunkowa realizowana przez agencję Advertiva. Oprócz przygotowania projektów dla kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy również materiały graficzne na imprezy o charakterze cyklicznym, które odbywają się w SFERZE. Koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva, która odpowiedzialna była także za wykonanie projektów graficznych i copywriting zarówno dla kampanii wizerunkowej jak i imprez okazjonalnych. Do celów reklamowych wykorzystano narzędzia ATL w postaci outdooru oraz reklamy radiowej i prasowej, narzędzia BTL: plakaty i banery wewnątrz Galerii. Dzięki takim narzędziom kampania dociera do dotychczasowych klientów Sfery, utrwalając jej wizerunek oraz pozyskuje nowych. Potencjalni i obecni klienci będą kojarzyli markę Sfera z nowoczesnym centrum handlowym, w którym mogą zrobić zakupy w markowych sklepach, ale także jako miejsce prestiżowe, eleganckie i nowoczesne, pełne imprez kulturalnych. Podjęte działania kampanii swym zasięgiem obejmują Bielsko-Białą i okolice.
|
|
|