Newsletter 04/2007
Newsletter 04/2007

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci Eurocash SA

Advertiva przygotowała i wdrożyła program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci hurtowni Eurocash.   Zadaniem agencji było przygotowanie kreacji, produkcja materiałów i ich wysyłka. Agencja była także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie infolinii oraz zakup i wysyłkę nagród.
Program prowadzony był pod nazwą "Elektryzujący Klub Eurocash" natomiast system rabatowy pod hasłem "Uwaga! Wysokie Rabaty". Obie promocje objęły łącznie wszystkich zarejestrowanych klientów sieci Eurocash i miały ogólnopolski charakter.
W ramach inicjacji promocji zaprojektowano oraz wyprodukowano karty plastikowe, katalog nagród, mailing oraz liczne materiały POS które umieszczone zostały w hurtowniach Eurocash.
Mechanizm działań jest innowacyjny - opiera się na wskazaniach systemu CRM, dzięki czemu każdy z uczestników otrzymuje indywidualne cele, za których realizację może powiększyć liczbę posiadanych punktów lub uzyskiwać zróżnicowane rabaty. Uczestnik może sprawdzić swój stan punktów oraz wytyczne przy pomocy Infopunktów znajdujących się w hurtowniach, infolinii oraz dzięki informacjom drukowanym na fakturze.
Eurocash to spółka akcyjna notowana na GPW. Posiada sieć blisko 100 hurtowni na terenie całego kraju. Dysponuje także siecią ponad 2000 małych sklepów działających pod marką ABC.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30