Newsletter 04/2007 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Advertiva przygotowała i wdrożyła program lojalnościowy i system rabatowy dla sieci hurtowni Eurocash. Zadaniem agencji było przygotowanie kreacji, produkcja materiałów i ich wysyłka. Agencja była także odpowiedzialna za komunikację z uczestnikami, prowadzenie infolinii oraz zakup i wysyłkę nagród. Program prowadzony był pod nazwą "Elektryzujący Klub Eurocash" natomiast system rabatowy pod hasłem "Uwaga! Wysokie Rabaty". Obie promocje objęły łącznie wszystkich zarejestrowanych klientów sieci Eurocash i miały ogólnopolski charakter. W ramach inicjacji promocji zaprojektowano oraz wyprodukowano karty plastikowe, katalog nagród, mailing oraz liczne materiały POS które umieszczone zostały w hurtowniach Eurocash. Mechanizm działań jest innowacyjny - opiera się na wskazaniach systemu CRM, dzięki czemu każdy z uczestników otrzymuje indywidualne cele, za których realizację może powiększyć liczbę posiadanych punktów lub uzyskiwać zróżnicowane rabaty. Uczestnik może sprawdzić swój stan punktów oraz wytyczne przy pomocy Infopunktów znajdujących się w hurtowniach, infolinii oraz dzięki informacjom drukowanym na fakturze. Eurocash to spółka akcyjna notowana na GPW. Posiada sieć blisko 100 hurtowni na terenie całego kraju. Dysponuje także siecią ponad 2000 małych sklepów działających pod marką ABC.
|
|
|