Newsletter 04/2007 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Pod nazwą "Sprawdź ile dopłacimy Ci, żebyś to zrobił" prowadzona jest ogólnopolska promocja konsumencka dla marki Podłogówka.pl należąca do AED Polska. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży zestawów Podłogówki.pl. Produkt Podłogówka.pl jest gotowym zestawem do montażu ogrzewania podłogowego. Zestawy kierowane są do grupy instalatorów. Oprawa graficzna promocji została przygotowana z uwzględnieniem specyfiki odbiorcy docelowego a jej mechanizm opiera się na elementach istotnych dla instalatorów. Komunikacja zasad promocji bazowała na wykorzystaniu materiałów POS w miejscach zakupu. Za pomysł, kreację, copywriting i realizację wszystkich działań związanych z obsługą promocji odpowiada agencja Advertiva. Promocja sprzedaży jest działaniem skutecznym, służacym realizacji postawionych przed agencją celów - ma na celu oddziaływanie na klienta podczas procesu sprzedaży jak również po dokonaniu zakupu, poprzez stworzenie korzystnego klimatu sprzedaży.
|
|
|