Newsletter 02/2005
Newsletter 02/2005
Kampania wizerunkowa dla Kupca Poznańskiego
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię reklamową dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański. Kampania ma charakter wizerunkowy, czas trwania to sierpień 2005 - styczeń 2006, wykorzystano w niej największe nośniki wielkoformatowe, nośniki mobilne (autobusy) oraz reklamę prasową. Motywem przewodnim działań reklamowych są zdjęcia makro tkanin i elementów ubrań, opatrzone dwuznaczymi hasłami - na przykład zdjęcie guzika i podpis „Inne sklepy - guzik mnie to obchodzi”...

Program motywacyjny dla Sokpol Sp. z o.o.
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz kompleksowo zrealizowała program motywacyjny (program lojalnościowy dla kanału dystrybucji) dla firmy Sokpol. Sokpol jest producentem soków, nektarów i napojów sprzedawanych między innymi pod marką „Siódme Niebo”, „Złoty Potok” i „Dinuś”. Zadaniem Advertivy było przygotowanie założeń do programu motywacyjnego, opracowanie go od strony koncepcyjnej, przygotowanie kreacji oraz produkcja i obsługa całości przedsięwzięcia wraz z zakupem nagród...

Rewitalizacja marki „Ser wiedeński”
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała proces relaunchingu marki „Ser wiedeński” firmy Ceko. Ceko jest producentem serów, wiodącym produktem firmy jest ser typu ricotta, sprzedawany pod nazwą „Ser wiedeński”. Na proces rewitalizacji marki składał się szereg działań marketingowych, Advertiva przygotowała nowy projekt opakowania, dokonując istotnych zmian w zakresie kolorystyki, sposobu przedstawiania produktu, itp...

Advertiva dla Factory Outlet
Agencja Advertiva rozpoczęła współpracę z firmą Semax - właścicielem m.in. Marki Factory Outlet (obecnie Vabbi Factory Outlet). Współpraca objęła stworzenie sloganu korporacyjnego komunikującego strategię marki o brzmieniu „Wielkie marki w małych cenach” oraz przygotowanie kompleksowej komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz sklepów w całej Polsce...