Newsletter 02/2005 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała kampanię reklamową dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański. Kampania ma charakter wizerunkowy, czas trwania to sierpień 2005 - styczeń 2006, wykorzystano w niej największe nośniki wielkoformatowe, nośniki mobilne (autobusy) oraz reklamę prasową. Motywem przewodnim działań reklamowych są zdjęcia makro tkanin i elementów ubrań, opatrzone dwuznaczymi hasłami - na przykład zdjęcie guzika i podpis „Inne sklepy - guzik mnie to obchodzi”. Dobór motywów graficznych podyktowany jest strategią Kupca Poznańskiego, który pozycjonuje się jako dom mody. W efekcie zdecydowano się na koncepcję opartą na budowaniu skojarzeń na bazie fotografii pokazujących ubrania w sposób niestandardowy, imageowy, nastrojowy. Zbliżenia kraciastej tkaniny, poskładanych koszul, czy zamka błyskawicznego, połączone z największymi dostępnymi formatami reklamy zewnętrznej dają ciekawy efekt graficzny, pozwalając na wyróżnienie się reklam. Koncepcja działań została wykreowana przez agencję Advertiva, która odpowiedzialna była także za wykonanie projektów graficznych, copywriting a także realizację projektów, w tym sesję fotograficzną. Warto dodać, że jest to kolejna kampania reklamowa dla Centrum Handlowego Kupiec Poznański, realizowana przez Agencję Advertiva. Agencja Advertiva jest agencją full service, skupiającą się na profesjonalnej obsłudze małych i średnich budżetów reklamowych. Strategia agencji to oferowanie wysokiej jakości usług w średniej cenie. Advertiva ma także duże doświadczenie w prowadzeniu akcji BTL, w tym zintegrowanych działań mailingowych, promocji sprzedaży, konkursów, programów lojalnościowych.
|
|
|