Newsletter 02/2005 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz kompleksowo zrealizowała program motywacyjny (program lojalnościowy dla kanału dystrybucji) dla firmy Sokpol. Sokpol jest producentem soków, nektarów i napojów sprzedawanych między innymi pod marką „Siódme Niebo”, „Złoty Potok” i „Dinuś”. Zadaniem Advertivy było przygotowanie założeń do programu motywacyjnego, opracowanie go od strony koncepcyjnej, przygotowanie kreacji oraz produkcja i obsługa całości przedsięwzięcia wraz z zakupem nagród. Inauguracja programu pod nazwą „Owocująca współpraca, sokujące nagrody” nastąpiła z dniem 01.08.2005 r. Poprzedzona została następującymi pracami:
- opracowanie założeń programu, przeprowadzenie szkoleń dla Regionalnych Kierowników Sprzedaży,
- stworzenie oprogramowania liczącego punkty oraz witryny internetowej umożliwiającej sprawdzenie stanu punktowego i zamówienie nagrody
- wykonanie pakietów inicjacyjnych - katalog nagród oraz list przewodni znajdowały się w kartoniku, udającym karton soku. W kartoniku znalazł się także upominek - wiatraczek osobisty,
- przygotowanie mailingów inicjacyjnych, mailingów zawierających raporty punktowe, obsługę komunikacji przy pomocy poczty elektronicznej i SMSów.
Do zadań agencji należało także wykonanie sesji fotograficznej na potrzeby projektowanych materiałów, wybór dostawców nagród, ustalenie zasad naliczania punktów.
|
|
|