Newsletter 02/2005 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Agencja Advertiva rozpoczęła współpracę z firmą Semax - właścicielem m.in. Marki Factory Outlet (obecnie Vabbi Factory Outlet). Współpraca objęła stworzenie sloganu korporacyjnego komunikującego strategię marki o brzmieniu „Wielkie marki w małych cenach” oraz przygotowanie kompleksowej komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz sklepów w całej Polsce. Działania objęły wizję lokalną w miastach, w których znajdują się sklepy Factory Outlet, przygotowanie dokumentacji fotograficznej, wykonanie projektów wstępnych wizualizujących elementy komunikacyjne oraz przygotowanie projektów do celów produkcyjnych. Advertiva przygotowała szereg spójnych graficznie projektów na nośniki zewnętrzne, takich jak: kasetony, tablice kierunkowe, tablice informacyjne, naklejki na szybę, tabliczki, plakaty itp. W ramach przygotowania elementów komunikacji wewnętrznej zaprojektowany został również komplet nośników informacyjnych.
|
|
|