Newsletter 02/2005
Newsletter 02/2005

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Advertiva dla Factory Outlet

Agencja Advertiva rozpoczęła współpracę z firmą Semax - właścicielem m.in. Marki Factory Outlet (obecnie Vabbi Factory Outlet). Współpraca objęła stworzenie sloganu korporacyjnego komunikującego strategię marki o brzmieniu „Wielkie marki w małych cenach” oraz przygotowanie kompleksowej komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz sklepów w całej Polsce.
Działania objęły wizję lokalną w miastach, w których znajdują się sklepy Factory Outlet, przygotowanie dokumentacji fotograficznej, wykonanie projektów wstępnych wizualizujących elementy komunikacyjne oraz przygotowanie projektów do celów produkcyjnych.
Advertiva przygotowała szereg spójnych graficznie projektów na nośniki zewnętrzne, takich jak: kasetony, tablice kierunkowe, tablice informacyjne, naklejki na szybę, tabliczki, plakaty itp.
W ramach przygotowania elementów komunikacji wewnętrznej zaprojektowany został również komplet nośników informacyjnych.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30