Newsletter 02/2005
Newsletter 02/2005

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Rewitalizacja marki „Ser wiedeński”

Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała proces relaunchingu marki „Ser wiedeński” firmy Ceko.
Ceko jest producentem serów, wiodącym produktem firmy jest ser typu ricotta, sprzedawany pod nazwą „Ser wiedeński”.
Na proces rewitalizacji marki składał się szereg działań marketingowych, Advertiva przygotowała nowy projekt opakowania, dokonując istotnych zmian w zakresie kolorystyki, sposobu przedstawiania produktu, itp.
W okresie wprowadzenia nowego opakowania na rynek, dołączone zostały booklety z przepisami kulinarnymi, mającymi na celu prezentowanie nowych sposobów spożywania „Sera wiedeńskiego”. Działania relaunchingowe wsparte zostały reklamą na billboardach. Do zadań agencji należało także wykonanie sesji fotograficznej na potrzeby projektowanych materiałów.
Warto dodać, że nie jest to jedyne doświadczenie agencji w zakresie promocji reklamy produktów nabiałowych - Advertiva realizowała także działania BTL dla produktów marki Napoleon.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30