Newsletter 26/2015
Newsletter 26/2015
Program Bridgestone
Agencja reklamowa Advertiva dla firmy Bridgestone Sales Polska Sp. z o. o., będącej częścią japońskiego koncernu Bridgestone, czołowego światowego producenta opon dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, opracowała i wdrożyła program partnerski „Bridgestone Program”, wspierający sprzedaż opon Grupy Bridgestone do swoich dealerów w okresie tzw. pre-orderowym.

Konkurs idealnie dopasowany
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała "Idealnie Dopasowany" konkurs na zlecenie Volkswagen Leasing GmbH. Konkurs Idealne Dopasowanie został skierowany do sprzedawców nowych samochodów marki Audi, promujący produkt Audi Perfect Lease.

Instalujemy korzyści z SANPOL
Z początkiem czerwca dział programów lojalnościowych agencji Advertiva przygotował i wdrożył program lojalnościowy dla Sanpol Sp. z o.o. pod nazwą "Zainstaluj korzyści". Program lojalnościowy skierowany jest do klientów Sanpol, którzy dokonują zakupów produktów partnerów Sanpol z branży instalacyjno-grzewczej i instalatorskiej.

Spot wizerunkowy dla MARMITE
Dla firmy Marmite, producenta wanien, brodzików i umywalek z lanego marmuru, Agencja Reklamowa ADVERTIVA zrealizowała film wizerunkowy. Nagranie to nie tylko prezentuje silne strony firmy, ale stanowi także zaproszenie dla potencjalnych klientów do odwiedzenia fabryki i zobaczenia nowości produktowych w Centrum Kompetencji Marmite, a wszystko to w pobliżu tętniącego życiem miasta Poznań.