|
|
Agencja reklamowa Advertiva dla firmy Bridgestone Sales Polska Sp. z o. o., będącej częścią japońskiego koncernu Bridgestone, czołowego światowego producenta opon dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, opracowała i wdrożyła program partnerski „Bridgestone Program”, wspierający sprzedaż opon Grupy Bridgestone do swoich dealerów w okresie tzw. pre-orderowym.
|
|
|
 |
 |
Konkurs idealnie dopasowany |
 |
|
|
Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała "Idealnie Dopasowany" konkurs na zlecenie Volkswagen Leasing GmbH. Konkurs Idealne Dopasowanie został skierowany do sprzedawców nowych samochodów marki Audi, promujący produkt Audi Perfect Lease.
|
|
|
 |
 |
Instalujemy korzyści z SANPOL |
 |
|
|
Z początkiem czerwca dział programów lojalnościowych agencji Advertiva przygotował i wdrożył program lojalnościowy dla Sanpol Sp. z o.o. pod nazwą "Zainstaluj korzyści".
Program lojalnościowy skierowany jest do klientów Sanpol, którzy dokonują zakupów produktów partnerów Sanpol z branży instalacyjno-grzewczej i instalatorskiej.
|
|
|
 |
 |
Spot wizerunkowy dla MARMITE |
 |
|
|
Dla firmy Marmite, producenta wanien, brodzików i umywalek z lanego marmuru, Agencja Reklamowa ADVERTIVA zrealizowała film wizerunkowy. Nagranie to nie tylko prezentuje silne strony firmy, ale stanowi także zaproszenie dla potencjalnych klientów do odwiedzenia fabryki i zobaczenia nowości produktowych w Centrum Kompetencji Marmite, a wszystko to w pobliżu tętniącego życiem miasta Poznań.
|
|
|
|
|