Newsletter 26/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Z początkiem czerwca dział programów lojalnościowych agencji Advertiva przygotował i wdrożył program lojalnościowy dla Sanpol Sp. z o.o. pod nazwą "Zainstaluj korzyści". Program lojalnościowy skierowany jest do klientów Sanpol, którzy dokonują zakupów produktów partnerów Sanpol z branży instalacyjno-grzewczej i instalatorskiej. Cechują go proste zasady: w zamian za zakupy Klienci Sanpol otrzymują punkty, które mogą wymienić na nagrody. Nie trzeba startować w żadnym konkursie ani losowaniu: wystarczy regularnie dokonywać zakupów w Sanpol. Do obowiązków agencji należała również kreacja oraz produkcja materiałów komunikacyjnych dla hurtowni takich jak stand, ulotki, plakaty oraz welcome packi.
|
|
|