Agencja reklamowa Advertiva dla firmy Bridgestone Sales Polska Sp. z o. o., będącej częścią japońskiego koncernu Bridgestone, czołowego światowego producenta opon dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, opracowała i wdrożyła program partnerski „Bridgestone Program”, wspierający sprzedaż opon Grupy Bridgestone do swoich dealerów w okresie tzw. pre-orderowym.
Nadzór nad całością projektu sprawował dział Advertiva Loyalty Solutions, który odpowiedzialny był za opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego dla 7 krajów Bridgestone East Region (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia i Węgry).
Odpowiadaliśmy również za przygotowanie projektów graficznych layoutów platformy oraz obsługę programu dla rynku polskiego (zabezpieczenie projektu od strony prawnej/podatkowej, zakup i wysyłka nagród, opracowanie komunikacji – mailingi do dealerów, client service – dedykowana infolinia i skrzynka mailowa) oraz wsparcie obsługi programu dla krajów zagranicznych.