Newsletter 26/2015
Newsletter 26/2015

Od redakcji:

Na łamach newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz własny temat wyłącznie w superlatywach.
Program Bridgestone

Agencja reklamowa Advertiva dla firmy Bridgestone Sales Polska Sp. z o. o., będącej częścią japońskiego koncernu Bridgestone, czołowego światowego producenta opon dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych, opracowała i wdrożyła program partnerski „Bridgestone Program”, wspierający sprzedaż opon Grupy Bridgestone do swoich dealerów w okresie tzw. pre-orderowym.

Nadzór nad całością projektu sprawował dział Advertiva Loyalty Solutions, który odpowiedzialny był za opracowanie i wdrożenie systemu informatycznego dla 7 krajów Bridgestone East Region (Polska, Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Estonia i Węgry).

Odpowiadaliśmy również za przygotowanie projektów graficznych layoutów platformy oraz obsługę programu dla rynku polskiego (zabezpieczenie projektu od strony prawnej/podatkowej, zakup i wysyłka nagród, opracowanie komunikacji – mailingi do dealerów, client service – dedykowana infolinia i skrzynka mailowa) oraz wsparcie obsługi programu dla krajów zagranicznych.



Agencja Reklamowa Advertiva
ul. Kaliowa 19, 60-175 Poznań, tel. 61 88 66 850, fax 61 867 76 30