|
 |
 |
Szukamy twardziela na Warkę Radlera |
 |
|
|
Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy kolejną akcję specjalną dla Grupy Żywiec. Konkurs „Szukamy twardziela na Warkę Radlera” skierowany był dla Hurtu Partnerskiego i hurtowni niezrzeszonych współpracujące z Grupą Żywiec. Konkurs był prowadzony w ramach obsługiwanego przez Advertivę programu motywacyjnego Żywiec Partner Club. Za realizacje celów ilościowych Uczestnicy otrzymywali atrakcyjne nagrody rzeczowe oraz pieniężne. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie katalogu nagród, współtworzyliśmy mechanikę i kompleksowo obsługiwaliśmy projekt.
|
|
|
|
Plebiscyt Fleet Awards, organizowany przez magazyn FLOTA, nagradza nie tylko najlepsze flotowe samochody w poszczególnych kategoriach, ale również wiodące w branży produkty i usługi. Wśród triumfatorów Fleet Awards Polska 2015 znalazły się Passat ,VW Touareg, jak również użytkowy Crafter. Wyróżnienie w kategorii „Obsługa posprzedażowa” zdobył obsługiwany przez nas Program Service PRO. Program ma na celu zachęcenie użytkowników 5-letnich lub starszych samochodów marki Volkswagen Samochody Użytkowe do korzystania z oferty serwisowej autoryzowanych Partnerów Serwisowych. Udział w programie gwarantuje rabat na części,oraz zapewnia preferencyjną stawkę roboczogodziny.
|
|
|
 |
 |
Trendy na rynku Programów B2B |
 |
|
|
Po raz kolejny wydajemy raport podsumowujący trendy w programach partnerskich. Informacje które się w nim znajdują oparte są na naszych doświadczeniach – tylko w roku 2014 prowadziliśmy kilkanaście tego typu programów. Tym razem pokusiliśmy się o porównanie niektórych danych z rokiem poprzednim. Mamy nadzieję, że dzięki temu raport jest jeszcze ciekawszy i pomoże Państwu w zarządzaniu Waszym programem B2B. Zapraszamy do zapoznania się z raportem.
|
|
|
|
Nasz dział Advertiva Badania Marketingowe na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu prowadzi badania dotyczące innowacyjności oraz kapitału społecznego w polskich firmach. Badania przeprowadzane jest metodą CATI.
Respondentami są menadżerowie średniego i wysokiego szczebla odpowiedzialni w swoich przedsiębiorstwach za badania i rozwój, finanse, marketing, zaopatrzenie, produkcję, zakupy oraz sprzedaż. Na potrzeby realizacji projektu stworzyliśmy 7 różnych skryptów telemarketingowych dostosowanych do specyfiki funkcjonowania
różnych działów w przedsiębiorstwie. Nadzór merytoryczny nad projektem zapewnia dr Marek Zieliński z Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
|
|
|
|
|