Newsletter 22/2015 |
Od redakcji:
|
Na łamach
newslettera
"Advertiva Review", od czasu do czasu, team
kreatywny agencji Advertiva zamierza chwalić
się
swoimi spektakularnymi sukcesami. Opis
wybranych osiągnięć w każdym numerze. Nie
ukrywamy, że będziemy wyrażać się na nasz
własny temat wyłącznie w superlatywach.
|
|
 |
 |
|
|
Po raz kolejny wydajemy raport podsumowujący trendy w programach partnerskich. Informacje które się w nim znajdują oparte są na naszych doświadczeniach – tylko w roku 2014 prowadziliśmy kilkanaście tego typu programów. Tym razem pokusiliśmy się o porównanie niektórych danych z rokiem poprzednim. Mamy nadzieję, że dzięki temu raport jest jeszcze ciekawszy i pomoże Państwu w zarządzaniu Waszym programem B2B. Zapraszamy do zapoznania się z raportem. Jednocześnie pragniemy nadmienić, że trafia on w pierwszej kolejności do naszych Klientów, jako „wartość dodana” do naszych usług oraz jako symbol naszego merytorycznego zaangażowania w tematykę związaną z lojalnością. Raport można pobrać ze strony www.programylojalnosciowe.com.pl lub klikając w poniższy link. http://www.programylojalnosciowe.com.pl/program...
|
|
|